Roverky

03.08.2009 13:17

 

Víkend  24. - 26.4.  jsem se rozhodl poprvé vyrazit na Roverky. Bohužel jsem jel sám, nikoho jsem k sobě nesehnal, ale vůbec mi to nevadilo. Počasí mi přálo, až se mi zdálo, že je až moc velký vedro.
Vystoupil jsem v Zahrádkách u České Lípy, šel jsem až do Holan, kde jsem se po horkém dni krásně osvězil pár orosenejma pivkama a pak jsem šel hledat místo, kde přenocuju. Našel jsem jednu louku na konci Holan, vybalil spacák, lehnul, kochal se noční oblohou plnou zářivých hvězd až do doby, než jsem usnul. Noc byla povedená stejně, jako den.
 
Ráno jsem se zabalil, vydal se do krámku dokoupit potraviny a vydal se na cestu směrem na Vlhošť, z Vlhostě do údolí, kde jsem potkal skupinu T.O. Roverští Patrioti, kteří šli čistit okolí. Kdyby šli stejnou trasou, jako jsem šel já, tak bych se k nim rád přidal a pomohl jim, ale bohužel tomu tak nebylo a vracet se mi prostě nechtělo :D .
Na louce u křízku jsem odbočil na cestu směrem na Husu a vydal se dál až do Skalky kde jsem se zastavil hned u lesa občerstvit. Byl jsem mile překvapen, že člověk vyleze z lesa a cca 100 metrů po cestě dál na něj čeká příjemné občerstvení.
 
Jen jsem si postavil jedno orosené na stůl, tak dorazila další skupina trempů a tentokrát i s dětma. Slovo dalo slovo a já jsem moc rád, že jsem potkal nové kamarády a poznal zároveň i novou osadu s názvem Mastný Vlasové. Sobotní den se vydařil, poseděl jsem na Skalce, pokusil jsem se hrát i nohejbal, ale ten mi moc nešel, páč jsem sportovní dřevo neboli antitalent :D a tak jsem se rozhodl, že půjdu dál svojí naplánovanou cestou, která měla sobotní den zakončit návštěvou Helfenburku a tam jsem chtěl i přespat.
Osud tomu chtěl ale jinak a tak jsem zůstal a přijal pozvání na kemp od Mastných Vlasů kde jsme pod převisem přenocovaly a v neděli po poledni jsme vyrazili společně na vlak do Blíževedel.
Vše se skvěle vydařilo a vše dobře dopadlo a mohu každému, kdo ještě na Roverkách nikdy nebyl, jako dosud já, tak aby se tam zajel na víkend podívat. Je tam opravdu nádherně a byť jsem si nesplnil svou naplánovanou trasu, rozhodně toho nelituju a doufám, že se ještě někdy a někde s T.O.Mastný Vlasové potkám.